Bannerünk

BannerFans.com

starwarsblog.pbcst

Sziasztok, ez egy olyan blog ami a Star Wars és a Clone Wars világával foglalkozik. Főként szereplő értékeléseket láthattok itt, de vannak még videók és történetek is. Mindenkinek jó időtöltést a blogon, és az erő legyen veletek! Elérhetőség: starwarsblog.pb@gmail.com

Friss topikok

  • Cpt.Rex: "A lelki béke hazugság, csak a szenvedély létezik. A szenvedélyből erőt merítek, az erő révén hata... (2011.07.23. 23:16) Mi a kedvenc Star Wars-os idézeted?
  • _Bornholm_: Bár nem kifejezetten vagyok Star Wars rajongó, mint igazi kritikust, nagyon is érdekel. Érdekes, k... (2011.01.27. 18:45) Kyle hadnagy kalandjai - Polis Massa
  • barkó: @SuperGalaxys: Kicsit teátrális volt, nem? Valami konkrét, és normális dologra gondoltam. Mondjuk,... (2011.01.04. 19:37) Bocsánat!
  • kav12: @Ariza: hm... oké, elküldöm a Landosakat ;) (2010.10.07. 18:23) Könyvajánló - Kirajzás
  • Ariza (törölt): @Cody1991: oksa értjük:) (2010.09.30. 22:06) Még egy társoldal!!!

Top 3 karakterek

1. Helyezett(megosztva): Cad Bane, Anakin Skywalker - 98%

 

 

 

2. Helyezett: Boba Fett - 95%

 

3. Helyezett: Thrawn főadmirális - 91%

 

Játékajánló - S.W.I.N.E

Ariza (törölt) 2010.09.26. 17:59

Elérkeztünk tehát a második ilyen bejegyzéshez, a blog történelmében. Másodjára jelentkezünk tehát játékajánlóval, eddig egyszer volt ilyen, majd egy hónapja(augusztus 30.), hogy a szokásos könyvajánló rovat helyett játékajánlóval jelentkeztünk. És mivel ebben a hónapban még nem volt ilyen, ezért mára időzítettem ezt be. Ebben a játékajánlóban pedig a S.W.I.N.E-t mutatjuk be, az írást róla pedig barkónak köszönjétek!!!

A S.W.I.N.E.
 
A S.W.I.N.E. Egy, a második világháború utáni csatározásokat bemutató PC játék. A játékban két fél van: a militarista berendezkedésű disznók, és a békés demokratikus nyulak. A játékban sajnos nincsen térképalkotó, vagy sima pálya, csak két kampány. A nyulak valószínűleg a szövetséges amerikaiak (a Jó Oldal Star Warsosan), a disznók pedig a németek (a Rossz vagy Sötét Oldal az előbbi stílusban). A játék magyarul van eredetileg, de angolul is le lehet tölteni. A különböző felek, kattintásra más-más vicces beszólást mondanak, mint például a nyulak részéről, ha ráküldöd egy disznó egységre az: Elkaplak, te retkes disznó. Vagy a disznók részéről az előzőhöz hasonló ám fordított szituációban: Kilyukasztom azt az, szép nagy füledet! A játékban csak tankok vannak. Vannak könnyű és nehéz tankok, páncélautók, parancsnoki autók, vontatók, utánfutók (lőszer, benzin [egy esetben kerozin], és javító), rakétavetők és még sok minden más (annyira nem sok). Az alap sztori, hogy a disznók megtámadják a békés nyulakat, akik frontálisan nem tudják megakadályozni a teljes előrenyomulást. Ezért különböző küldetéseken végigvezetve, el kell vágnod a disznókat az utánpótlásoktól. A nyúl küldetés 10 pályából áll. Szinte minden pályán van új egység, ami más és más ellen jó. Van kilenc féle bónusz cucc, amit rárakhatsz egy egységre (mint pl: páncél vagy benzin, ami kifogyhat!). Nem mindent lehet rárakni egy egységre pl, a parancsnoki kocsira nem lehet aknakeresőt rakni. Minden második pálya végén van egy vicces kis videó, az utolsóban Acél Agyart lövik le az égről (a disznók vezetőjét). Minden teljesített pálya után kapsz ezer TP –t ami a pénzt jelzi. Ebből vehetsz a pályák előtt/után egységeket, szerelheted fel őket bónuszokkal. Vehetsz pálya közben is egységeket, de ezt kilőhetik az ellenséges légvédelmi ütegek és akkor nem használhatod már ezen a pályán! És lehet még bombázást is kérni, ami egy gép és 100 TP –be kerül (vagy 50). A bombázót is kilőhetik! Ha végeztél a nyúl kampánnyal, akkor az eggyel nehezebb fokozatot is kipróbálhatod: A disznó kampányt. Ez arról szól, hogy a disznók visszavágnak, mivel Acél Agyar tábornok visszatért. A disznók tizenkét pálya hosszán rabolják idődet, nehezebbnél nehezebb pályákkal. Ez olyan, mint a sivatagból kiűzni a nyulakat, vagy elkapni Fogas Wili századost egy szigeten (a nyúlegységek közepén) és közben lerombolni a trágár táblákat.
 
Az Egységek
 
A S.W.I.N.E –os egységeket egy dologban lehet összehasonlítani. Nincs has páncéljuk. A disznók tankjai nagyon lassúak, legalábbis a nyulakéhoz képest, azonban valamivel erősebbek. Hát minden rossz mellett van jó is. Szerencsére. A disznók alapszíne a kék. Abban a kampányban, amiben velük vagyunk, csak kék egységeket irányíthatunk a pályák elején (van olyan pálya, amiben később bekapcsolódnak pirosak is, de ezek csak erre a pályára). A sima tankok tehát a kékek. A piros tankokat vezeti a Zsíros Köröm névre hallgató ezredes és ez az ,,Első Légió”. Vannak még zöld tankok is, amiket a Fekvő Sonka névre hallgató disznó vezet. Ezek a Biztonságiak. Vannak tovább szürkék és barnák is, az előbbiek a fagyos tájakon, az utóbbiak pedig a sivatagokban állomásoznak. Az utolsó két színhez tartozó tankok speciálisak. A feketék Acél Agyar személyes testőrsége, amit egy olyan disznó vezet, akinek Nyálas Száj a neve és őrmester a rangja. Az utolsó csoport pedig a krémszínű tankokból áll. Ezek a lázadó disznók, akiket csak a disznók első pályáján láthatunk.
Az egységek fajtáji:
- Páncélautó
- Könnyű tank
- Löveg
- Parancsnoki autó
- Vontató
- Aknarakó
- Rakétavetős tank
- Mozsár
- És egy változó tank: A disznóknál nehéztank, a nyulaknál pedig egy cirkáló rakétákat lövő tankvadász.
- Utánfutók: - Lőszer, Javító, Üzemanyag
- Speciális löveg: Atom-tank. Nem túl nagy hatótáv, baromi erős.
Bunkerek:
- Speciális löveg, amely rögzítve van és csak az ellenség oldalán láthatod. Valamivel nagyobb a hatótávja, mint a rendes lövegnek.
- Speciális mozsár, szintén nem tud mozogni. Lassan lő, hatótávja is kicsi, ám hihetetlen ereje van.
- Egy légvédelmi üteg: Lehet vele szárazföldi egységekre is lőni, de ezek ellen nem túl jók. Ezek lőhetik ki a bombázókat és a helikoptereket.
 
A játékban kódokat is lehet használni, bár én ezeket nem szeretem. Akit érdekel bővebben is azok itt mindent megtalálnak: hede.try.hu
És aki még nem próbálta ki, az mindenképpen tegye meg mert megéri!!!

 

 

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://starwarspbcst.blog.hu/api/trackback/id/tr982324883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kav12 2010.09.29. 14:51:16

Szia! Kipróbáltam a játékot, és... NAGYON-NAGYON-NAGYON KIRÁLY! :Đ Nem sokat játszottam, tegnap láttam meg a blogodon, és rögtön le is töltöttem, és a nyulak 3. pályájánál, Répafalvánál elakadtam, mivel túl erősek a disznók, és mi túl kevesen vagyunk xĐ xĐ De azért még játszok vele :P Tehát nagyon király, és nagyon köszi, hogy felraktad ide :):):)

barkó 2010.09.29. 15:24:24

@kav12: Ja igen, az egy nehéz pálya. A harmadik a repteres nem? Eső meg minden. Vagy a negyedik a szigetes? Mindegy, a repteres könnyű, a szigeten meg tudnikell, hogy hol legyenek egységek (ne a hidaknál. Én mndenemet a zászló köré állítottam fel).

Ariza (törölt) 2010.09.29. 17:19:08

@kav12: Nahát nagyon örülök, hogyha tetszett a játék, amit hangsúlyozok, hogy barkónak köszönjetek mert az ő ötlete volt, hogy legyen benne a SWINE a játékajánlóba. De ezzel most télleg el se tudod képzelni mien örömöt szereztél nekem, mert örülök hogyha van haszna a blognak(ilyen értelemben a játékajánló rovatnak is). Mert itt azért mutatunk be játékokat, mert érdemes kipróbálni, végigjátszani őket ha még nem próbáltátok akkor pedig hátha itt majd kedvet kaptok hozzá. Szal örülök ha tetszik. És lenne még egy kérésem régebben említetted, hogy vhogy el tudnád küldeni a Lando Carlissian trilógia vmelyik darabját nekem, érdekelne a téma, szal ha megoldható akk küld már el pls....:)

kav12 2010.09.29. 17:54:37

@barkó: Tudom, ma már végigvittem :) Kicsit elég volt, most pihentetem az agyam, és épp ott fejeztem be, hogy a disznókat fél óráig távol tartottuk az oázistól :P Jó pálya volt :Đ Ja, és igazad van: a reptereset kihagytam xĐ az a harmadik. A negyedik a szigetes :P
@Ariza: Igen, Lando: Oseon tűzvihara; Lando: Sharu varázskulcsa
Ezeket tudom elküldeni, ezek vannak meg :) Ha adsz egy e-mailt, akkor azon nyomban el is küldöm :) Ja, és mindig látogatom a blogotokat, és nagyjából mindent ki is próbálok, el is olvasok, amit írtok, csak kommentet nem igazán írok :) De ezentúl megpróbálok mindenhez értelmes kommentet írni :P Hiszen tudom milyen, ha nincs "éltető", avagy "lelkesítő" komment a blogon...

kav12 2010.09.29. 17:55:52

@Ariza: Elküldöm a blog e-mailjére, ok? :Đ
@barkó: Barkó! Jó a képed! xĐ Eddig nem tudtam, hogy miből van ez a kép, de nagyon hasonlít (és 1000000%-ig biztosra veszem), hogy a S.W.I.N.E.-ből :P xĐ xP Ne is tagadd!!! xĐ

barkó 2010.09.29. 18:50:01

@kav12: Nem tagadom a képet. Az Nyálas Száj, aki a képemen van.
Ja az oázis. Én azelőtt odáig jutottam el, hogy kiűztem két zászlótól a disznókat (5. pálya-ig magyarán egy menet alatt). A hatodikon sokat szenvedtem, hát még utána. Mi is jön? Talán a fagyos rész, de nem biztos.

barkó 2010.09.29. 18:50:33

Ja és jó ha ismered a pályákat, mert a disznóknál is ezek a pályák vannak (nagyjából) csak nehezebben. Magyar vagy angol?

Ariza (törölt) 2010.09.29. 20:01:21

@kav12: starwarsblog.cst@gmail.com erre küld mert ez az enyém a másik pedig barkó-é. Jah és örülök ha nézed a blogunkat, és ha esetleg gondolod nyomhatnál egy két értékelést a régebben értékelt karakterekre is, majd hnap kiteszem az összeset a hnapi bejegyzésbe és akk nem kell visszalapozgatni. A legjobb karaktereknek pedig még nagy szerepe lesz a blogunk féléves születésnapján, ami már nincs is olyan messze:)

barkó 2010.09.29. 20:05:05

@Ariza: És esetleg bevehetjük a sorozatunkba is ha írsz saját karaktert.

Ariza (törölt) 2010.09.30. 15:58:25

@barkó: Mármint ezt most hogy érted?

kav12 2010.09.30. 18:42:16

@barkó: Magyar :) És eljutottam a jegesig, és továbbvittem, ám ott megint leálltam, holnap fogom elkezdeni az olajfúrós pályát :Đ Elkezdtem a disznósat, az elsőt megcsináltam, majd abbahagytam, és holnap kezdem el a második pályát, ami a történet szerint ugyanott van, mint az a nyuszis olajfúrós pálya :P Ja, és most már megértettem, mivel a jeges pályán a jobb felső sarokban egy hegy van, ami a kistérképen egy disznófej alakú xĐ és egy csomó pályán nincs kihasználva a tér... ezen elgondolkoztam, és ennél észszerűbb magyarázatot nem tudnék én se adni, hogy a disznóknál ki lesz használva :P Kösz még egyszer a játékot, nagyon tetszik :) És egy csomó ihletet ad az írásokhoz :P meg ötlete :Đ
@Ariza: szerintem fogok írni, de ha kiteszed egy bejegyzésre, akkor oda fogok egy nagy kommentet írni :)
süti beállítások módosítása