Bannerünk

BannerFans.com

starwarsblog.pbcst

Sziasztok, ez egy olyan blog ami a Star Wars és a Clone Wars világával foglalkozik. Főként szereplő értékeléseket láthattok itt, de vannak még videók és történetek is. Mindenkinek jó időtöltést a blogon, és az erő legyen veletek! Elérhetőség: starwarsblog.pb@gmail.com

Friss topikok

  • Cpt.Rex: "A lelki béke hazugság, csak a szenvedély létezik. A szenvedélyből erőt merítek, az erő révén hata... (2011.07.23. 23:16) Mi a kedvenc Star Wars-os idézeted?
  • _Bornholm_: Bár nem kifejezetten vagyok Star Wars rajongó, mint igazi kritikust, nagyon is érdekel. Érdekes, k... (2011.01.27. 18:45) Kyle hadnagy kalandjai - Polis Massa
  • barkó: @SuperGalaxys: Kicsit teátrális volt, nem? Valami konkrét, és normális dologra gondoltam. Mondjuk,... (2011.01.04. 19:37) Bocsánat!
  • kav12: @Ariza: hm... oké, elküldöm a Landosakat ;) (2010.10.07. 18:23) Könyvajánló - Kirajzás
  • Ariza (törölt): @Cody1991: oksa értjük:) (2010.09.30. 22:06) Még egy társoldal!!!

Top 3 karakterek

1. Helyezett(megosztva): Cad Bane, Anakin Skywalker - 98%

 

 

 

2. Helyezett: Boba Fett - 95%

 

3. Helyezett: Thrawn főadmirális - 91%

 

The Clone Wars - 3. évad beharangozó + eddigi évadok!!!

Ariza (törölt) 2010.09.10. 23:37

Hát ahogy ígértem nektek elkészítettem a Clone Wars 3. évad váró bejegyzésemet, amiben azonban részletesen foglalkoztam az eddigi évadokkal is. Ez lett végül az első ilyen "hangos" bejegyzésem, ahol is ugye mikrofonba felmondtam a dolgokat. Hát nem lett tökéletes, nem annyira összeszedett és beszédtechnikailag is van még hova fejlődni, de azért első próbálkozásra nem is lett annyira rossz. Elég hosszúra sikeredett, de hát volt is miről beszélni. Sokat nem szaroztam a vágással, de azért voltak részek amiket kivágtam, de inkább ugy gondoltam, hogy ezt az első ilyesfajta bejegyzést meghagyom így szinte "nyersen", ha értitek, hogy mire gondolok. Tehát itt ebben a kis lejátszóablakban meg is hallgathatjátok, vagy ha a divshare feliratra klikkeltek(a kis lejátszó ablakon belül) akkor ott le is tölthetitek a hanganyagot. Remélem tetszeni fog majd, holnap ilyen formában jön majd Plo Koon értékelése! Egy kicsit halk lett, egy kicsit hosszú, és nem túl tökéletes, de a miénk:)!!!!!

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://starwarspbcst.blog.hu/api/trackback/id/tr912287493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mpsith 2010.09.12. 12:59:38

Felújítottam a régi oldalam. Akartok társoldal lenni?

www.sithveblap.eoldal.hu

(tom hogy azt hogy ,,veblap" w-vel kell, de nem engedi átírni)

barkó 2010.09.12. 15:03:22

@mpsith: Király az oldalad. Legalább nő valamennyire a nézettségünk. Nem vagyok elájulva a látogatóink számától.

mpsith 2010.09.12. 15:48:21

@barkó: Thnx! Akkor ki is teszem az oldalad a linkek közé.

Ariza (törölt) 2010.09.12. 19:40:02

@mpsith: Téged is kiraklak a linkblogunkba;) + majd lesz rólad egy bejegyzés hogy új társoldalunk van, valószinü ha máskor nem is de a csütörtöki nap híre rovatba benne leszel. Egyébként annyira nem is rossz a helyzet, hogy voltak(még nyáron) amikor heteken keresztül nem volt semmi az oldalon. Az elmult hét látogatottsági aránya: 16 látogató naponta. Ami annyira nem jó, de ha 5-6 ember miatt kéne csinálni én akkor is csinálnám:)

mpsith 2010.09.12. 20:18:17

@Ariza: Ok. Mellesleg, tegnap 30 volt a látogatottságom, de szerintem csak engem számolt sokszor.XD
süti beállítások módosítása