Bannerünk

BannerFans.com

starwarsblog.pbcst

Sziasztok, ez egy olyan blog ami a Star Wars és a Clone Wars világával foglalkozik. Főként szereplő értékeléseket láthattok itt, de vannak még videók és történetek is. Mindenkinek jó időtöltést a blogon, és az erő legyen veletek! Elérhetőség: starwarsblog.pb@gmail.com

Friss topikok

  • Cpt.Rex: "A lelki béke hazugság, csak a szenvedély létezik. A szenvedélyből erőt merítek, az erő révén hata... (2011.07.23. 23:16) Mi a kedvenc Star Wars-os idézeted?
  • _Bornholm_: Bár nem kifejezetten vagyok Star Wars rajongó, mint igazi kritikust, nagyon is érdekel. Érdekes, k... (2011.01.27. 18:45) Kyle hadnagy kalandjai - Polis Massa
  • barkó: @SuperGalaxys: Kicsit teátrális volt, nem? Valami konkrét, és normális dologra gondoltam. Mondjuk,... (2011.01.04. 19:37) Bocsánat!
  • kav12: @Ariza: hm... oké, elküldöm a Landosakat ;) (2010.10.07. 18:23) Könyvajánló - Kirajzás
  • Ariza (törölt): @Cody1991: oksa értjük:) (2010.09.30. 22:06) Még egy társoldal!!!

Top 3 karakterek

1. Helyezett(megosztva): Cad Bane, Anakin Skywalker - 98%

 

 

 

2. Helyezett: Boba Fett - 95%

 

3. Helyezett: Thrawn főadmirális - 91%

 

Anakin Skywalker

Ariza (törölt) 2010.05.26. 08:44

 

Hosszú hosszú idő után eljött ez a perc is - mondta egykor Palpatine - és most én is ezt mondom. Mert csak eljött ez az értékelés is. Az utóbbi időben már egy párszor elterveztem hogy megcsinálom ezt, de vhogy mindig nem sikerült. De most itt a suli végével több időm jut majd az oldira. Tehát a mai értékelés "áldozata" Anakin lesz. Róla nagyon sokat lehet írni ezért valószínű ez egy hosszú bejegyzés lesz. A Star Wars 6 része alatt bizony nagyon sokat formálódik és változik a jelleme. Nem rég láttam a 6 részt és ott tényleg hatalmas a változás mondjuk a Birodalom Visszavágban látott Vaderhez képest. De mi most maradjunk csak kizárólag A. Skywalkernél. A Baljós Árnyakban látott Anakin még csak olyan 9 éves körüli(párhuzamot vonhatunk mondjuk a most a Clone Warsban láthatott fiatal Bobával), de szerintem ez az Anakin izgalmasabb, "életrevalóbb", jobb színesebb karakter mint a most látott Boba. És ha megfigyelitek a jellemét, még ebben a részben volt a legjobb meg max. a 6 rész végén mikor megmenti Lukeot. Tehát az 1 részben nagyon kedves, segítőkész és önzetlen, és ekkor még a Tanács azért félt kitanítani őt mert nagyon nagy volt az ereje. Aztán később ugye viselkedési, önkontroll problémái is voltak(pl. mikor legyilkolt egy buckalakó falut). A lényeg tehát, hogy az 1 és a 2 rész nagyon nagy kontrasztba van Anakin jellemét illetően, mert a másodikban már elindult a sötét oldalhoz vezető úton. Most mondhatnám azt a klasszikus mondást, hogy minden a nők miatt van de azért nem csak ez játszott közre Anakin jellemváltozásában, egy kis stikkje is volt a gyereknek meg Palpatine is mesterkedett a háttérben. Ennek(mármint a Palpatinehoz fűződő barátságának) azért is van nagy jelentősége, mert benne bárkinél jobban megbízott. Emlékezzetek csak vissza, hogy a 3 részben neki beszél először a Padméval való kapcsolatáról, és a Jedi Tanáccsal szemben is inkább a főkancellárt választja, teljesen megbízik abban hogy Sidious majd megmenti Padmét a haláltól. A 3 részben változott tehát át dark sideba a legjobban a jelleme. És nekem az kicsit furcsának tűnt hogy az 1 részben milyen jó, a 2-ban pedig gyorsan be kellett egy kicsit "sötétiteni" mert akkor ha ilyen jo akkor hogy lesz belőle Vader?? - ezért hozták be ezt a Padméval való kapcsolatát a storyba(de erről majd még később). Tehát a 2-ban már láttunk jeleket a sötét énjére, de igazán a 3-ban változott át azzá ami miatt a SW leghíresebb figurája. Mikor legyilkolta a jedi tanoncokat, vagy amikor teljes lelki nyugalommal végezte ki a szepi vezetőket a Mustafaron, és meg majdnem Padmét is megölt(ez nagyon fontos) ekkor már tényleg Vader volt, aztán az idő múlásával kiábrándult az uralkodóból és végül(6 rész) visszatért a "fénybe". Padméról meg annyit, hogy tényleg jó nő, sunapozitív meg tolnám mint a biciklit, de azért nem gyilkolnék érte az biztos. Abban szerintem mindenki egyetért, hogy hiába volt Anakinba egy kis sötétség, meg hiába toszogatta Palpatine a sötét oldal felé, a végső lökést a sötét oldalra az adta meg neki, hogy Padmét meg akarta menteni és hitt Sidiousnak hogy ő meg tudja menteni. Végül pedig annyit, hogy a SW leghíresebb, legsokoldalúbb karaktere, és végig kíséri főszereplőként mind a 6 részt(mondhatjuk, hogy a droidok, meg Obi-Wan is szerepel mindbe, de Anakin nagyobb szerepet játszott a részekbe ebbe szerintem mindenki egyetért, főleg a 3 és a 6 részben volt nagyon fontos, de az 1 végén, a 2ban, valamint a 4-5-ben is nagy szerepet játszott), nagyon nagy változást láthatunk a jellememében. Ő volt a Kiválasztott, jó időre ő határozta meg a galaxis sorsát(a 3 és a 6rész végén). Hát róla én ugy gondoltam hogy ilyen formában irok, mert nagyon egyébként őt nem kell bemutatni. Az értékelés úgy lesz, hogy csak egy közös értékelés lesz(adminok, látogatók), és majd ti is leírhatjátok a véleményeteket kommentbe(szöveges kis értékelés) és ezeket majd valahogy beszerkesztem ebbe a bejegyzésbe. Az értékelésem pedig nem azért ennyi mer a kedvenc szereplőm(azért a második kedvenc jedim), hanem tiszteletből adok neki ennyit mert az ő életműve, amit ő "letett az asztalra" az SW-ba az megérdemel ennyit(98%)... Jah és a videót én csináltam, pls. majd egy értékelést róla youtube-on, tom a minőséggel vannak gondok, de sztem nem szar:)

 

Értékelés: 56%

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://starwarspbcst.blog.hu/api/trackback/id/tr412032122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

barkó 2010.05.26. 18:02:23

Mennyit tudsz pofázni! Én sosem voltam barátja a hosszú bejegyzéseknek!

Ariza (törölt) 2010.05.26. 20:14:50

@barkó: :D hát Anakinról lehet sokat irni, majd egy értékelést nyomhatnál, régebben irtad hogy akartál vmi szavazást csinálni, azzal mi van???

barkó 2010.05.27. 18:34:43

@Ariza: Hát ez ügyben kértem supergalaxy véleményét, de valami hülyeséget írt amit nem értettem :S Majd még írok neki!

Ariza (törölt) 2010.05.27. 19:33:40

@barkó: Rendben, maj szolj ha valami fejlemény van, amugy gmailedet szoktad nézni??

Ariza (törölt) 2010.05.28. 16:25:36

@barkó: babkop@gmail.com vagy vmi iesmi:)

barkó 2010.05.29. 15:30:26

Nézem naponta kétszer! Miért írtál és nem kaptam meg? Csak 6 olvasatlan levelem van! Nincs Tőled egy sem!

barkó 2010.09.20. 18:26:00

Hát én Anakint kifejezetten utálom: 12% lenne, de a bejegyzés jó így: 14%
süti beállítások módosítása